Mulakan Dengan Bismillah

Monday, May 16, 2011

Assalamualaikum..

assalamualaikum semua sahabat2 yg saya kasihi..
harap semuanya sihat sejahtera..
suka saya untuk berkongsi pada semua, suatu ayat yang biasa guru saya sebut setiap pagi
sebelum memulakan kelas pengajian, "bersyukur kita kepada allah, kerana umur kita telah dipanjangkan sebanyak satu hari lagi" diulang 3 kali sehari, supaya kita sentiasa rasa bersyukur..
sudah lama saya tidak menulis atau post sesuatu didalam blog ini..
disebabkan kesibukan duniawi telah menyebabkan blog ini terbiar sementara waktu..
insyAllah saya akan sambung berkongsi ilmu dan info yang bermanfaat utk kita semua..
disini saya mengambil kesempatan untuk menyeru kepada semua, jangan sesekali kita abaikan
ilmu agama yang telah kita pelajari, jika tidak ilmu itu akan sedikit demi sedikit menghilang dari
ingatan kita.. setiap ilmu kita sertakan dengan amal... semoga kita sentiasa dibawah rahmat allah,
dan dilindungi allah.. sekian sahaja dari saya tuan empunya blog.. akhir kata dari saya,
"Selamat Hari Guru kepada semua para pendidik, tanpa mereka siapalah kita"

Wassalam...

No comments:

Post a Comment